RESPECT.BA

U želji da budemo podrška privrednim društvima, humanitarnim organizacijama, udruženjima, predstavništvima osnovali smo Firmu Respect d.o.o.

Vođeni smo idejom da svako pravno lice treba da se bavi svojom osnovnom djelatnošću za koju je specijalizovana, a da mi preuzmemo sve obaveze i budemo im podrška vezano za računovodstvo, porezno savjetovanje,obračun plata, finansijska rješenja kao i sve izazove vezano za našu struku.

Naša misija počinje od 1999.godine uz stalni razvoj i proširenje, te u 2022 godinu ulazimo sa preko 35 zaposlenih (od kojih su 30 diplomirani ekonomisti), sa blizu 200 klijenata i partnera.

Spoj iskustva i mladosti, znanje koje postižemo stalnim edukacijama, školovanjem, korištenje najsavremenijih računovodstvenih i IT programa uz poštivanje standarada  ISO 9001:2015 i ISO 27001:2013 dižemo kvalitet naših usluga na najveći nivo.

Dugogodišnje iskustvo kao i kontinuirano stručno usavršavanje prenosimo drugima.

Svoje resurse koristimo da budemo tu za svakog našeg komitenta, da profesionalno, odgovorno ali i fleksibilno pristupimo svakoj poteškoći na koju nailazi naš poslovni partner.

Pružamo usluge na teritoriji cijele Bosne I Hercegovine, specijalizirani smo za finansijsko-pravne okvire Federacije Bosne i Hercegovine, Republike Srpske kao i Brčko Distrikta.

RESPECT.BA
RESPECT.BA

Profesionalnost, tačnost i odgovornost su odlike naših stručnjaka koji Vam stoje na raspolaganju za svaki izazov u svako vrijeme.

Pri savjetovanju i rješavanju aktuelnih poslovnih izazova pristupamo individualno jer svaka situacija je specifična. Uz poštivanje svih propisa, uzimamo u obzir i naše dugogodišnje iskustvo sa inspekcijama iz raznih oblasti tako da nudimo optimalno rješenje uvažavajući sve faktore kao i uzimajući u obzir potencijalne buduće rizike ponuđenog rješenja.

Samo kontinuiranom edukacijom, usavršavanjem, nadogradnjom možemo ići u korak sa našim progresivnim komitentima te biti adekvatna podrška.

Naš tim je sastavljen između ostalih od trinaest certificiranih računovođa, dva revizora,internog revizora, poreznog savjetnika, advokata, dva IT stručnjaka, diplomiranih ekonomista i ostalih.

Stalne interne edukacije, saradnja sa finansijskim,revizorskim i advokatskim kućama, stalno prisustvo na seminarima, savjetovanjima i edukacijama koje organizuju razne institucije Federacije Bosne I Hercegovine i Republike Srpske obogaćuju naše znanje i omogućuje nam da smo stalno u toku sa promjenama zakonskog okvira.