Benefiti poslovanja

Mi nismo za prosječnost , mi smo za izvrsnost! Siguran smo partner u praćenju poslovnog uspjeha Vaše firme i uspješni u rješavanju svih problema koji se mogu pojaviti u Vašem poslovanju.

Vođeni smo idejom da svako pravno lice treba da se bavi svojom osnovnom djelatnošću za koju je specijalizovano, a da mi preuzmemo sve obaveze i budemo računovodstvena, porezna, pravna, poslovna i savjetodavna podrška za sve izazove vezane za našu struku.

Benefiti koje naši klijenti ostvaruju kroz saradnju:

Stručno usavršavanje

Njegujemo kulturu kontinuiranog stručnog usavršavanja našeg osoblja za bolje pružanje usluge klijentima.

One-stop računovodstvo

Sve usluge koje su vam potrebne od otvaranja, funkcionisanja pa do zatvaranja firme možete dobiti na jednom mjestu.

Poslovna diskrecija

Čuvanje poslovne tajne jedan je od naših prioriteta u poslovnim procesima sa klijentima partnerima.

Ažurnost kao prioritet

Uvijek smo u toku pripreme novih zakonskih rješenja, spremno ih dočekujemo i komuniciramo.

Usluga na više jezika

Komunikaciju i pružanje usluga internacionalnim klijentima naše osoblje potpuno profesionalno vodi na engleskom i njemačkom jeziku.

Poslovno osiguranje

Od samog početka poslovanja osigurani smo od odgovornosti kod osiguravajuće kuće za sve usluge koje pružamo iz naše ponude našim klijentima partnerima kako u Bosni i Hercegovini tako i inostranstvu.

Sigurnost informacija

Uspješno primjenjujemo sistem upravljanja sigurnošću informacija “ISO / IEC 27001” koji garantuje sigurnost i pouzdanost informacija, sistema, poslovnu otpornost i bolje procese upravljanja i integracija sa strategijama korporativnog rizika.

Upravljanje kvalitetom

Uspješno primjenjujemo "ISO 9001" sistem upravljanja kvalitetom koje organizacija mora da ispuni kako bi pokazala svoju sposobnost i dosljednost, povećavajući zadovoljstvo korisnika i ispunjavaju važeću zakonsku regulativu.

Najsavremeniji software

Prikupljamo i obrađujemo vaše podatke u najsavremenijim softverskim rješenjima.

Potpuna digitalizacija

Omogućavamo vam kompletno obavljanje usluge online - potrebna vam je samo internet konekcija.

Zakup prostora (Host)

Uveli smo mogućnost da klijenti zauzmu određeni prostor na našem serveru, kako bi u svako doba mogli pristupiti i preuzeti podatke koje žele.

DMS Sistem

Implementirali smo DMS (Document Management System) sistem za potpunu digitalizaciju poslovne dokumentacije.

BPM & PMS Sistemi

Implementirali smo BPM (Business Process Managment) sistem za upravljanje procesima kao i PMS (Project Management System) upravljanje projektima.

Integracija sa sistemima

Omogućili smo integraciju naših DMS, BPM i PMS sistema sa našim ERP-om, Pantheon-om i Navision-om.

Podijeli
Podijeli
Pošalji
Podijeli
Podijeli

Posljednje novosti

Novi broj žiroračuna za uplatu poreza na dohodak u HNK