To je utjecalo i na promjene u poslovnom svijetu sa kojima se moramo izboriti. Sve je više kompanija koje su svoje poslove i radnike usmjerili na online procese. Zbog toga je i samo računovodstvo zahtjevalo određene promjene kako bi se prilagodilo novom načinu poslovanja.
Online protok dokumentacije, pravilno evidentiranje, knjiženje i arhiviranje iste ističu se kao osnova u računovostvenom sistemu jedne firme. Document Management System (DMS) je upravo to. Na jednom mjestu ste u mogućnosti vidjeti sve vaše poslovne procese u elektronskoj formi od ulaska dokumenta u DMS do arhiviranja sa tačnim i pravovremenim izvještajima koje su u trenutku pandemije neophodni.
Funkcionisanje DMS kao sastavni dio računovodstvenog sistema i upravljanje dokumentacijom u digitalnom obliku je prednost knjigovodstvene usluge koju pružamo našim partnerima.
U koliko ste zainteresirani za više informacija možete nam se obratiti na e-mail: info@respect.ba ili na broj telefona +387 33 719 400.
Vaš Respect Team